مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-09سياسي

فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از مهارت های حرفه ای برخوردار باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از کارگاه های مختلف فنی و حرفه ای زاهدان بازدید و با کارآموزان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از کارگاه های مختلف فنی و حرفه ای زاهدان بازدید و با کارآموزان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنبه در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای صورت گرفته و با بخش خصوصی نیز ارتباط برقرار است که عملاً کارآموزان پس از مهارت آموزی وارد بازار کار می شوند.

امام جمعه زاهدان افزود: طبعاً سیستم آموزش و پرورش و دانشگاه ما باید به گونه ای باشد که فرد فارغ التحصیل بتواند از مهارتی برخوردار و در کنار امکان تامین معیشت خود بتواند مشکلی را از جامعه حل کند اما در حال حاضر این نقص در سیستم آموزشی وجود دارد و سازمان فنی و حرفه ای نیز به طور مکمل این کار را انجام می دهد.

آیت الله محامی بیان کرد: جامعه نیاز به حرفه های مختلف دارد اما متاسفانه فرهنگ کار در استان آسیب دیده و جوان ترها باید استقبال بیشتری از این دوره های آموزشی داشته باشند تا آینده خود و جامعه را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از مهارت های حرفه ای برخوردار باشند

فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از مهارت های حرفه ای برخوردار باشند