مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-11بين الملل

سخنگوی القسام: کودک کُشی، تنها دستاورد دشمن در جنگ غزه است


سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است، گفت که انتقامگیری آسان و سریع، فقط برای جلب رضایت جبهه داخلی صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت روبرو شده و درگیریهای شدید آن را مجبور به عقب نشینی و تغییر مسیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت تانکها و خودروهای زرهی صهیونیستها را منهدم می کنند، گفت: درگیری نابرابر است، ولی باعث شده قدرتمندترین نیروی منطقه بترسد.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه خبر داد که در جریان درگیریهای امروز در غزه، 5 نفر دیگر از نیروهای خود را از دست داده است.

منابع اسراییلی اذعان کردند که 4 نفر از سربازان کشته شده کماندو و چترباز بودند که بر اثر انفجار تونل کشته شدند و یک افسر و 4 سرباز نیز به شدت مجروح شدند.

سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است، تصریح کرد: انتقامگیری آسان و سریع، فقط برای جلب رضایت جبهه داخلی [صهیونیستی] است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی القسام: کودک کُشی، تنها دستاورد دشمن در جنگ غزه است

سخنگوی القسام: کودک کُشی، تنها دستاورد دشمن در جنگ غزه است