مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-19بين الملل

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «الفاخوره» را محکوم کرد


وزارت خارجه ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «الفاخوره» در شمال نوار غزه که در نتیجه آن ده ها تن شهید و زخمی شدند را محکوم کرد.

- ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره را محکوم کرد وزارت خارجه ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره در شمال نوار غزه که در نتیجه آن ده ها تن شهید و زخمی شدند را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه ترکیه ضمن محکوم کردن حمله اشغالگران به مدرسه الفاخوره اعلام کرد، تعداد زنان و کودکانی که طی پنج هفته گذشته توسط رژیم صهیونیستی در غزه جان خود را از دست دادند، مایه شرم و ننگ عالم بشریت است.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، این وزارتخانه از جامعه جهانی خواست زیرپا گذاشتن قانون و تمامی ارزش های انسانی توسط رژیم صهیونیستی را با ارتکاب این جنایات های شنیع بیش از این نادیده نگیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر شنبه (27 آبان) مدرسه الفاخوره زیر نظر سازمان ملل را که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود، بمباران کرد.

مشاور رسانه ای آنروا گفته هر روز مکان مدارس و مراکز آوارگان را به طرف اسراییلی اطلاع می دادیم تا اتفاقی برای این مناطق رخ ندهد .

جنگ اشغالگران صهیونیست در نوار غزه امروز (یکشنبه) وارد چهل و چهارمین روز خود شد و همچنان مراکز تجمع غیرنظامیان از جمله مراکز بهداشتی و مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «الفاخوره» را محکوم کرد

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «الفاخوره» را محکوم کرد