مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-18سياسي

اشتغال 263نفر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال جاری


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از اشتغال 263نفر در پارک علم و فناور استان خبر داد و گفت: تعهد پارک جهت ایجاد اشتغال برای سال جاری در استان 300نفر بود که حدود 88 درصد تعهد تا آبان ماه تحقق یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از اشتغال 263نفر در پارک علم و فناور استان خبر داد و گفت: تعهد پارک جهت ایجاد اشتغال برای سال جاری در استان 300نفر بود که حدود 88 درصد تعهد تا آبان ماه تحقق یافته است.

سعید جعفری راد، شنبه، 27آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پردیس مشترک با شرکت شهرک های صنعتی در سال جاری با کسب مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی به اقداماتی در راستای توسعه زیست بوم فناوری استان اشاره کرد و گفت: پردیس مشترک تخصصی در حوزه صنایع مس و معدن با مجتمع مس سونگون آذربایجان راه اندازی خواهد شد که در مرحله آماده سازی توافق نامه است.

وی ایجاد و راه اندازی پردیس فناوری مشترک با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را از دیگر اقدامات پارک استان عنوان کرد و افزود: ایجاد سرزمین علوم و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و زیر ساخت داده طی تفاهم نامه ای مشترک با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 263نفر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال جاری

اشتغال 263نفر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال جاری