مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16حوادث

اعتراف باند سارقان به قاپ زنی 61 گوشی در اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره موبایل قاپ در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 61 فقره سرقت خبرداد.

- حسین تُرکیان،  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات مال باختگان و بررسی محل های وقوع سرقت با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت باندی 4 نفره که در زمینه قاپ زنی گوشی های تلفن همراه فعال بودند را به دست آورند.

ترکیان ادامه داد: با رصد هوشمندانه متهان مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیاتی ضربتی هر 4 نفر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

 رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 61 فقره قاپ زنی گوشی تلفن همراه شهروندان اقرار کردند، گفت: ارزش گوشی های مسروقه توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف باند سارقان به قاپ زنی 61 گوشی در اصفهان

اعتراف باند سارقان به قاپ زنی 61 گوشی در اصفهان