مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-29سياسي

چرا خاطرات جنگ مهم است؟


رییس حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه آموزشی «چرا خاطرات جنگ مهم است؟» با حضور استاد «مرتضی سرهنگی» از چهره های سرشناس و برجسته ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی کشور در حوزه هنری یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه آموزشی چرا خاطرات جنگ مهم است؟ با حضور استاد مرتضی سرهنگی از چهره های سرشناس و برجسته ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی کشور در حوزه هنری یزد خبر داد.

حسام سالکی در این باره افزود: این کارگاه آموزشی به همت واحد مطالعات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری یزد پیرامون اهمیت خاطره نگاری در جنگ و با حضور نویسندگان، پژوهشگران، خاطره نگاران، مصاحبه گران و فعالان عرصه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این کارگاه سه شنبه نهم آبان از ساعت 16 تا 19 در سالن استاد فرج نژاد حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی یزد برگزار می شود و علاقه مندان میتوانند جهت حضور در این کارگاه از طریق لینک https://artyazdplus.

ir/paydari-2/ ثبت نام کنند.

یادآور می شود؛ مرتضی سرهنگی متولد 1332 در تهران، روزنامه نگار، نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت و فعال عرصه تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در سال1393 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خاطرات جنگ مهم است؟

چرا خاطرات جنگ مهم است؟