مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-01سياسي

تدوین لایحه تربیت 500 هزار نیروی کار در حوزه اقتصاد دیجیتال


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه استان گلستان میزبان مسابقات دوستانه بین المللی مهارت شده است، - ایسنا/گلستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه استان گلستان میزبان مسابقات دوستانه بین المللی مهارت شده است، افزود: تاکنون سه کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

علی حسین شهریور، شامگاه سه شنبه 9 آبان ماه 1402 در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت که به میزبانی استان گلستان در دانشکده مائده شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی استان گلستان برای دومین بار از مسابقات مذکور خوب و از استانداردهای بالا و تراز بین المللی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه اکثر شرکت کنندگان با انگیزه بالا و با هدف ایجاد تحول در حوزه مهارت آموزی در مسابقات حاضر شده بودند، ادامه داد: احساس مسئولیت داوران و عوامل برگزارکننده در کنار حمایت شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و اسپانسرهای مالی قابل تقدیر بوده که سهم عمده ای را در برگزاری این مسابقات داشته اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور 590 نفر از اقصی نقاط کشور در 37 رشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین لایحه تربیت 500 هزار نیروی کار در حوزه اقتصاد دیجیتال

تدوین لایحه تربیت 500 هزار نیروی کار در حوزه اقتصاد دیجیتال