مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-08اقتصادي

چالش های بخش تولید در فصل سرما و چند راهکار


با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بروز مشکلاتی در تامین انرژی صنایع، فعالان صنعتی معتقدند قطعی گاز واحدهای تولیدی در فصل زمستان نباید بدون هماهنگی قبلی باشد، - با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بروز مشکلاتی در تامین انرژی صنایع، فعالان صنعتی معتقدند قطعی گاز واحدهای تولیدی در فصل زمستان نباید بدون هماهنگی قبلی باشد، همچنین شرکت گاز در صورت مشکل در ارائه خدمات باید طبق قانون عمل کرده و روی بحث صرفه جویی در کشور به طور جدی سرمایه گذاری و فرهنگ سازی شود تا شدت مصرف بالای انرژی در کشور کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر یکی از موانع بخش تولید محدودیت تامین انرژی بوده که نیاز به یک برنامه ریزی بلند مدت دارد.

بنابراین حالا با فرا رسیدن فصل سرما به نظر می رسد بررسی مشکلات بخش تولید در بحث تامین انرژی و ارائه راهکارهایی در این حوزه ضروری باشد.

در این رابطه آرمان خالقی -عضو هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت - در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در بحث تامین گاز پیش بینی می شود، امسال هم با افزایش شدت سرما شاهد قطعی گاز مصرفی واحدهای تولیدی باشیم، اظهار کرد: اولویت قطع در زمان محدودیت انرژی، بخش تولید و بیشتر محل های تمرکز واحدهای صنعتی مثل لکه های صنعتی و شهرک های صنعتی است که قطع برای اداره گاز هم راحت تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های بخش تولید در فصل سرما و چند راهکار

چالش های بخش تولید در فصل سرما و چند راهکار