مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند خبر داد و گفت: در ماه گذشته مبلغ 60 میلیون تومان تسهیلات وام قرض الحسنه به هفت بیماران نیازمند پرداخت شد.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند خبر داد و گفت: در ماه گذشته مبلغ 60 میلیون تومان تسهیلات وام قرض الحسنه به هفت بیماران نیازمند پرداخت شد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، به پرداخت هزینه دارو و درمان و معیشتی به بیماران نیازمند به مبلغ شش میلیون تومان از طریق واحد مددکاری اشاره کرد و افزود: همچنین مبلغ 25 میلیون و 500 هزار تومان به بیماران سرطانی و سخت درمان مساعدت شد.

وی به واریز مبلغ 26 میلیون تومان در راستای اهداف مجمع از سوی خیرین حوزه سلامت طی ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: در مجموع 39 میلیون و 200 هزار تومان واریزی برای ذبح گوسفند، فراخوان برای زمین میدان سرو، قلک ها، صندوق و تهیه لوازم التحریر داشتیم.

آذرهمایون اظهار کرد: کارمندان و بازنشستگان مراکز بهداشتی درمانی ملایر شامل شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، بیمارستان مهر و امام حسین(ع)، در ماه گذشته مبلغی حدود 9 میلیون تومان برای کمک به بیماران نیازمند واریزی داشتند همچنین 349 نفر به واحد مددکاری مجمع خیرین مراجعه کردند که از این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند

پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران نیازمند