مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-18ورزشي

تقوی: مراحل قانونی برای مجمع والیبال انجام شده و منتظر نظر نهایی وزارت ورزش هستیم


مشاور اجرایی فدراسیون والیبال گفت: ما تمام مراحل قانونی برای برگزاری مجمع فوق العاده را انجام داده و منتظر نظر نهایی وزارت ورزش هستیم.

- میلاد تقوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال به منظور تعیین سرپرست در تاریخ 29 آبان ماه اظهار داشت: واقعیت این است که ما دستور و تایید برگزاری مجمع فوق العاده را گرفته بودیم که خبرش را به صورت رسمی اعلام کردیم، اما نکته اینجا بود تاریخی به صورت دقیق مشخص نشده بود.

  وی ادامه داد: هفته گذشته پیرو جلسه ای که داورزنی با وزیر ورزش و جوانان داشت مقرر شد تا موضوع سرپرستی فدراسیون والیبال به نحوی مدیریت شود که تبعات بین المللی به همراه نداشته باشد.

به هر حال وزیر ورزش هم فرد باتجربه ای در این مسائل است و به خوبی شرایط را درک می کند.

در همین راستا نامه نگاری های مربوطه انجام شد، چون در تاریخ 29 آبان دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان می رسد.

مشاور اجرایی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: ما تمام مراحل قانونی برای برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال را انجام داده ایم و منتظر نظر نهایی وزارت ورزش هستیم.

هنوز وزارت ورزش چیزی را به صورت رسمی به ما ابلاغ نکرده است و قطعاً هر دستوری که وزارت ورزش بدهد تا پذیرفته و اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: مراحل قانونی برای مجمع والیبال انجام شده و منتظر نظر نهایی وزارت ورزش هستیم

تقوی: مراحل قانونی برای مجمع والیبال انجام شده و منتظر نظر نهایی وزارت ورزش هستیم