مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23پزشكي

معجزه زنبور عسل را دست کم نگیرید!


رییس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: امروزه با استفاده از متد پزشکی از صدای زنبور عسل برای بهبود برخی بیماری های روان استفاده می شود و این نشان می دهد چه ظرفیت های درمانی فوق العاده ای در این حشره کوچک نهفته شده است.

- ایسنا/البرز رییس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: امروزه با استفاده از متد پزشکی از صدای زنبور عسل برای بهبود برخی بیماری های روان استفاده می شود و این نشان می دهد چه ظرفیت های درمانی فوق العاده ای در این حشره کوچک نهفته شده است.

روشنک مکبری نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استفاده از عسل و محصولات مرتبط با آن از هزاران سال پیش در جوامع مرسوم بوده، اظهار کرد: در کتاب های مرجعی که از قرن ها پیش باقی مانده از تولیدات مرتبط با زنبور عسل هم به عنوان غذا و هم دارو استفاده می شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی چند دهه گذشته کشورهای مختلف به سمت استفاده از عسل و فراورده های زنبورعسل در حوزه درمان گام برداشته اند که خوشبختانه با استقبال زیادی هم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 11 فرآورده مرتبط با زنبورعسل تولید می شود، افزود: در ایران عسل، ژل رویال و بره موم بیشتر از سایر تولیدات شناخته شده هستتند.

این مسئول اضافه کرد: امروزه با استفاده از متد پزشکی از صدای زنبور عسل برای بهبود برخی بیماری های روان استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه زنبور عسل را دست کم نگیرید!

معجزه زنبور عسل را دست کم نگیرید!