مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-06سياسي

حزب الله لبنان: به وظیفه قانونی خود برای دفاع از لبنان و فلسطینیان غزه عمل می کنیم


یکی از رهبران حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب به وظیفه قانونی، اخلاقی و انسانی خود و آنچه در راستای منافع مقاومت و ماهیت تقابل با دشمن صهیونیستی و نیز منافع ملی است، - یکی از رهبران حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب به وظیفه قانونی، اخلاقی و انسانی خود و آنچه در راستای منافع مقاومت و ماهیت تقابل با دشمن صهیونیستی و نیز منافع ملی است، عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، علی دعموش، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشتی که این حزب برگزار کرد، گفت: حزب الله در حال انجام وظیفه قانونی، اخلاقی و انسانی خود و اقداماتی در راستای منافع مقاومت، ماهیت رویارویی با دشمن صهیونیستی و منافع ملی و میهنی لبنان است که مستلزم دفاع از لبنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه است.

دعموش تاکید کرد: ما هیچ روزی به ارعاب و یا کسانی که موضعگیری ها و عملکرد مقاومت را نمی پسندند، اهمیت نمی دهیم چراکه تنها به وظیفه مان و آنچه مفید می دانیم و در راستای منافع این نبرد و تقابل و منافع ملی است، عمل می کنیم.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه اظهار کرد: تنها جبهه باز بیرون از غزه در برابر دشمن همان جبهه ای است که جنبش های مقاومت در لبنان، عراق و یمن آن را رهبری می کنند، آنها تنها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: به وظیفه قانونی خود برای دفاع از لبنان و فلسطینیان غزه عمل می کنیم

حزب الله لبنان: به وظیفه قانونی خود برای دفاع از لبنان و فلسطینیان غزه عمل می کنیم