مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:102023-10-27بين الملل

سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی کاملا فروپاشیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی درباره فلسطین و همچنین ادامه رایزنی ها درباره اوضاع غزه در نیویورک حضور دارد، - وزیر امور خارجه در گفتگو با رادیو ملی آمریکا با بیان اینکه سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی کاملا فروپاشیده، گفت: الان فقط ماشین جنگی اسراییل کار می کند و فرماندهی و مدیریتشان با آمریکاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی درباره فلسطین و همچنین ادامه رایزنی ها درباره اوضاع غزه در نیویورک حضور دارد، با رادیو ملی آمریکا (NPR) گفتگو کرد.

* منطقه به یک بشکه باروت تبدیل شده وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نظر شما در مورد نگاه جمهوری اسلامی ایران نسبت به درگیری بین اسراییل و فلسطین و گسترش آن چیست؟ با بیان اینکه ما به دنبال گسترش دامنه درگیری نیستیم، بلکه دیگران را نیز تشویق می کنیم هر چه زودتر به سمت توقف جنایت جنگی پیش بروند، اظهار داشت:، اما شرایط پیچیده است.

تحمل اینکه بیش از هفت هزار نفر در بمباران و حملات رژیم صهیونیستی کشته شده اند، برای منطقه ما دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی کاملا فروپاشیده است

سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی کاملا فروپاشیده است