مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 01:452023-10-29اقتصادي

تامین 12 هزار تُن جو امانی برای عشایر استان سمنان


12 هزار تُن جو در سال جاری توسط جهاد کشاورزی برای عشایر سطح استان در قالب تحویل به صورت امانی و با درخواست کتبی، تهیه و تامین شده است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: 12 هزار تُن جو در سال جاری توسط جهاد کشاورزی برای عشایر سطح استان در قالب تحویل به صورت امانی و با درخواست کتبی، تهیه و تامین شده است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه 7 آبان 1402 در جلسه تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار کرد: نظارت بر بازار نباید خلاصه به ایام خاص باشد، در طول سال ضرورت دارد تا نظارت ویژه بر بازار به منظور تسهیل در دسترسی مردم به اقلام و کالاهای اساسی در دستور کار باشد.

وی افزود: بهترین ناظران خود کسبه استان هستند، هر جا که به موفقیت خوبی دست یافتیم، همراهی خوب مردم و در حوزه تنظیم بازار نیز همراهی خوب کسبه را داشتیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان های استان نظارت بر بازار و تامین مایحتاج و اقلام و کالاهای اساسی را به صورت مستمر در طول سال با جدیت در دستور کار داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دغدغه پرداخت مطالبات گندم کاران در سطح دولت همواره وجود داشته است، گفت: تاکنون 100 درصد مطالبات گندمکاران استان با نرخ تضمینی 15 هزار و 100 تومان توسط دولت پرداخت شده که امری بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 12 هزار تُن جو امانی برای عشایر استان سمنان

تامین 12 هزار تُن جو امانی برای عشایر استان سمنان