مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-26بين الملل

هشدار درباره اتمام سوخت در غزه/ جنایت جدید اشغالگران با بمباران نانوایی ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که بارها درباره اتمام کامل سوخت در نوار غزه و از کار افتادن همه بخش های حیاتی در این منطقه هشدار داده شده، - رژیم اشغالگر در جنایات جدید خود در نوار غزه شروع به بمباران عامدانه و مستمر نانوایی ها کرده و هشدار های زیادی درباره تمام شدن سوخت و از کار افتادن همه بخش های حیاتی غزه به ویژه بیمارستان ها مطرح می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که بارها درباره اتمام کامل سوخت در نوار غزه و از کار افتادن همه بخش های حیاتی در این منطقه هشدار داده شده، آژانس آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی) شب گذشته مجددا اعلام کرد که در صورت عدم ورود سریع سوخت به غزه فعالیت های این آژانس به طور کلی متوقف می شود.

بیمارستان ها یکی پس از دیگری تعطیل می شوند آنروا در بیانیه ای اعلام کرد که در سایه تمام شدن ذخایر سوخت، بیمارستان ها درحال تعطیلی هستند و یکی پس از دیگری از کار می افتند.

سوخت برای تعدادی از تاسیسات حیاتی به شدت جیره بندی شده است و ژنراتورهای پشتیبان برای کار مداوم طراحی نشده اند و ممکن است آسیب جدی ببینند.

نمایندگان سازمان ملل دیروز از بیمارستان های غزه بازدید کردند و دیدند که صدها بیمار و زخمی بدون هیچ امکاناتی در بیمارستان ها افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره اتمام سوخت در غزه/ جنایت جدید اشغالگران با بمباران نانوایی ها

هشدار درباره اتمام سوخت در غزه/ جنایت جدید اشغالگران با بمباران نانوایی ها