مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-30اقتصادي

رشد صید ماهیان استخوانی از خزر/ صید «کفال» در صدر


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان با بیان اینکه فصل صید از دریای خزر به روش پَره کشی از 18 مهرماه سال جاری آغاز شده است، افزود: گونه «کفال» در صدر ماهیان استخوانی صید شده قرار دارد.

- ایسنا/گلستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان با بیان اینکه فصل صید از دریای خزر به روش پَره کشی از 18 مهرماه سال جاری آغاز شده است، افزود: گونه کفال در صدر ماهیان استخوانی صید شده قرار دارد.

محسن یحیایی عصر امروز، 8 آبان در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت صید ماهیان استخوانی از دریای خزر به روش پَره کشی پرداخت و اظهار کرد: فصل صید ماهیان استخوانی در استان گلستان توسط شرکت های پره همزمان با مازندران و گیلان از 18 مهرماه سال جاری آغاز شده و تا فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از 18 تا پایان ماه مهر سال جاری، 90 مورد پَره کشی توسط صیادان استان انجام شده است، ادامه داد: ره آورد دریا برای صیادان، گونه های مختلف ماهیان استخوانی از قبیل کفال، کپور، سفید، کُلمه و سایر گونه ها به میزان 17 هزار و 122 کیلوگرم بوده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان گلستان با اشاره به اینکه متوسط صید در هر مورد پره کشی 190 کیلوگرم انواع ماهی بوده است، افزود: صید در فصل جاری نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدود 10 هزار و 724 کیلوگرم بوده، 60 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صید ماهیان استخوانی از خزر/ صید «کفال» در صدر

رشد صید ماهیان استخوانی از خزر/ صید «کفال» در صدر