مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-30ورزشي

مدالم را از صمیم قلب به کودکان فلسطینی اهدا کردم


دارنده مدال نقره بازیهای پارآسیایی هانگژو در رشته پرتاب نیزه گفت: شب پیش از مسابقه با خدا عهد کردم هر مدالی بگیرم، آن را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کنم و این کار را از صمیم قلبم انجام دادم.

- ایسنا/کرمانشاه دارنده مدال نقره بازیهای پارآسیایی هانگژو در رشته پرتاب نیزه گفت: شب پیش از مسابقه با خدا عهد کردم هر مدالی بگیرم، آن را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کنم و این کار را از صمیم قلبم انجام دادم.

هرمز صیدی که اخیرا مدال نقره خود در بازیهای پاراآسیایی هانگژو را به کودکان فلسطینی تقدیم کرده، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل ظلم رژیم غاصب اسراییل در حق کودکان و مردم بیگناه و مظلوم غزه، شب قبل از مسابقه با خدا عهد بستم و تصمیم گرفتم تا هر مدالی که گرفتم را به کودکان بی دفاع فلسطین تقدیم کنم.

وی افزود: روز مسابقه بعد از اینکه توانستم مدال نقره را کسب کنم، آن را از صمیم قلبم به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کردم و آرزو کردم روزی از چنگال رژیم کودک کش اسراییل رها شوند.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان اضافه کرد: در این مسابقات با ورزشکاری ازفلسطین هم دیداری داشتم و همدردی خود و مردم کشورمان را با ملت فلسطین به او اعلام کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدالم را از صمیم قلب به کودکان فلسطینی اهدا کردم

مدالم را از صمیم قلب به کودکان فلسطینی اهدا کردم