مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-16پزشكي

چرا این 2 سوپراستار هالیوود به زوال عقل دچار شدند؟


در مورد تغذیه هم بنابر تحقیقات دریافت مقدار بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزی ها جلوی صدمات مغزی و ایجاد بیماری هایی چون زوال عقل را می گیرد.

- بروس ویلیس و کریس همس ورث که در معرض بیماری زوال عقل قرار دارند؛ محققان رفتارهای آن ها را مورد بررسی قرار دادند تا علت را دریابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، محققان پس از شنیدن نام ستارگان بزرگ در عالم هنر همچون بروس ویلیس و کریس همس ورث که در معرض بیماری زوال عقل قرار دارند، به جوانان دهه 20 و 30 پیشنهاد انجام دادن سه کار را دادند تا از احتمال ابتلای آنها به آلزایمر کاسته شود.

دکتر گابریل لیون که در خصوص بیماری هایی چون آلزایمر تحقیق می کند، تاکید کرد گاهی اوقات اولین علایم بیماری آلزایمر در دهه 20 یا 30 سالگی خود را نشان می دهند و عواملی چون سبک زن دگی در ابتلا نقش مهمی دارند.

دکتر گابریل ادامه می دهد حدود 25 عامل خطر وجود دارد.

ژن ها همیشه اولین و مهم ترین عامل هستند اما سه عامل مهم دیگر، خواب، ورزش و تغذیه وجود دارد که افراد از همان دهه 20 و 30 سالگی باید به آنها اهمیت بدهند.

بنابه گفته دکتر گابریل، خواب چهار مرحله دارد: در مرحله اول آماده خواب می شوید، سپس در مرحله بعدی به خواب سبکی می روید، به طوری که کوچکترین صدایی شما را بیدار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این 2 سوپراستار هالیوود به زوال عقل دچار شدند؟

چرا این 2 سوپراستار هالیوود به زوال عقل دچار شدند؟