مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-13سياسي

کتابخانه های سیار در افزایش جامعه کتابخوان تاثیرگذار است


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: شکل گیری کتابخانه های سیار توانسته است بسیاری از نواقص موجود برای دسترسی راحت تر مخاطبان به کتاب به دلیل عدم دسترسی به کتابخانه های ثابت را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان،  اظهار کرد: در نسل جدید کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی، پایگاه های مردمی و دانشگاه های غیررسمی در نظر داریم تا در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تثبیت این جایگاه در جامعه در ایام هفته کتاب، 1402 برنامه و فعالیت فرهنگی در سطح استان برگزار نماییم.

وی با اشاره به رتبه نخست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در حوزه ایجاد کتابخانه سیار در سطح کشور، افزود: در حال حاضر تعداد 11 کتابخانه سیار در 8 شهرستان استان و در بالغ بر 55 روستای کم برخوردار و دور افتاده فاقد کتابخانه در حال ارائه خدمات کتابخانه ای هستند.

سبزیان از افتتاح پنج باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در شهرستان مشهد، مه ولات و گناباد در هفته کتاب خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با تاکید بر رسالت کتابخانه ها مبنی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشتی دوباره جامعه با کتاب، اظهار کرد: از برنامه های پیش بینی شده در این دوره از هفته کتاب می توان به برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار در افزایش جامعه کتابخوان تاثیرگذار است

کتابخانه های سیار در افزایش جامعه کتابخوان تاثیرگذار است