مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-23سياسي

وحیدی: نقش دانشگاه برای خنثی سازی توطئه دشمن در انتخابات تعیین کننده است


وزیر کشور در دیدار با اقشار مختلف جامعه، نمایندگان تشکل ها، گروه های سیاسی و اجتماعی دانشجویی، گفت: نقش دانشگاه برای خنثی سازی توطئه دشمن در انتخابات تعیین کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله جلسات هم اندیشی وزیر کشور با اقشار مختلف جامعه، نمایندگان تشکل ها، گروه های سیاسی و اجتماعی دانشجویی شنبه شب در جلسه ای تفصیلی با وزیر کشور، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 مقدمات سیاستگذاری های مهم در دانشگاه ها تجلی یافته است احمد وحیدی با اشاره به نقش برجسته و مهم دانشگاه در تاریخ معاصر کشورمان خصوصا در دوره های مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: در فصول مهمی از تاریخ افتخارآمیز انقلاب، عقلانیت و شور و نشاط و حماسه آفرینی در دانشگاه های کشور رقم خورده است و مقدمات سیاستگذاری های مهمی در دانشگاه ها تجلی یافته است.

وزیر کشور با اشاره به این که افق گشایی ها در کشور می تواند با محوریت و پرچمداری دانشگاه صورت پذیرد اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برخلاف نظام های غربی که فقط شعار آزادی بیان و تجدد را می دهند، از مطالبه گری دانشگاه و دانشجویان به صورت واقعی حمایت کرده است و در مقابل این انتظار را از دانشگاه و دانشجویان دارد که از موقعیت واقعی ارتجاع و ترقی در گفتمان های عرضه شده، آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: نقش دانشگاه برای خنثی سازی توطئه دشمن در انتخابات تعیین کننده است

وحیدی: نقش دانشگاه برای خنثی سازی توطئه دشمن در انتخابات تعیین کننده است