مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-14اقتصادي

بهره برداری دو خانه تاریخی اردبیل از طریق مزایده واگذار شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از واگذاری بهره برداری دو خانه تاریخی شریعت و خادم باشی به بخش خصوصی از طریق مزایده خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از واگذاری بهره برداری دو خانه تاریخی شریعت و خادم باشی به بخش خصوصی از طریق مزایده خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه بازگشایی پاکت مزایده خانه های تاریخی اردبیل، گفت: بهره برداری از دو خانه تاریخی شریعت و خادم باشی اردبیل از طریق مزایده به بهره برداران بخش خصوصی واگذار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: مراسم بازگشایی پاکت مزایده این خانه های تاریخی امروز با حضور مسئولان صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی و نمایندگان اداره کل بازرسی برگزار شد.

وی اعلام کرد: واگذاری بهره برداری از بناهای تاریخی استان یکی از راه های حفظ و احیای این بناها است که ما این روند را تا انتها پیگیری خواهیم کرد تا هیچ بنای تاریخی استان بدون متولی نباشد.

احیای بناهای تاریخی هم بازخورد اقتصادی در جامعه دارد شهاب طلایی، مدیرعامل صندوق حفظ، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی نیز در این جلسه گفت: این مزایده که در استان اردبیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری دو خانه تاریخی اردبیل از طریق مزایده واگذار شد

بهره برداری دو خانه تاریخی اردبیل از طریق مزایده واگذار شد