مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-18سياسي

تفکر بسیجی در حال تبدیل شدن به فرهنگی جهانی است


بسیج در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ جهانی است و این، از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: بسیج در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ جهانی است و این، از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، بیان کرد: بسیج از الطاف خفیه الهی است.

امام خمینی (ره) فرمودند، تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند تبارک و تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج از بدو آغاز به کار تا کنون منشأ خدمات بسیار ارزنده ای در ایران بوده است، گفت: تدبیر امامان انقلاب در گفتمان سازی و کادرسازی از رموز موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرم دره با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیجی در جهان، ادامه داد: بسیج الهام بخشِ نظم، الهام بخش حضور و الهام بخش حرکت است؛ چه در جامعه، چه در قشرهای مختلف، چه در دانشگاه، چه در مدرسه، چه در حوزه علمیه و چه در هر نقطه ای.

وی با اشاره به اینکه جایگاه، قدرت و اقتدار بسیج در ایامی که گذشت بیشتر از گذشته نمایان شد، افزود: بسیج، شجره طیبه ای است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا نهاده شد تا در بحران های مختلف و در ایام متعدد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی در حال تبدیل شدن به فرهنگی جهانی است

تفکر بسیجی در حال تبدیل شدن به فرهنگی جهانی است