مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-14فرهنگي

اهدای بیش از 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان های ایلام


سرپرست معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: به مناسبت هفته کتاب بیش از 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان های استان اهدا شد.

- منصور محبی سرپرست معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،صبح سه شنبه 23آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی وهمچنین به مناسبت هفته کتاب  برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد.

وی افزود: از جمله مهمترین این برنامه ها اهدای 8هزار و پانصد جلد کتاب به کتابخانه های شهرستانهای استان جهت برگزاری نمایشگاه است.

  سرپرست معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد:غبار روبی مزار شهدای گمنام شهر ایلام با حضور مسئولین استانی ناشران مؤلفان و نویسندگان مروجان کتابخوانی و فعالان حوزه کتاب،  دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور نمایندگان ناشران و نویسندگان کتابداران،   بررسی کتاب تاریخ ادبیات ایلام نوشته دکتر علیرضا شوهانی، رونمایی از تازه های نشر، تجلیل از فعالان و خادمات حوزه نشر و دیدار با ناشران و اصحاب قلم دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان های ایلام

اهدای بیش از 8 هزار جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان های ایلام