مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-19سياسي

تشریح برنامه های جهانی تلویزیون در 27 سالگی قدیمی ترین شبکه برون مرزی


احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در مراسم بیست و هفتمین سال تاسیس شبکه جهانی سحر گفت: شبکه سحر نخستین شبکه و متولد کننده بخش برون مرزی صداوسیماست و در واقع دیگر شبکه های برون مرزی سازمان صداوسیما نیز از همین شبکه منشعب شده است و این نشان از قدمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،آیین گرامیداشت بیست و هفتمین سال فعالیت مجموعه رسانه ای سحر با حضور احمد نوروزی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما و ابراهیم علی برزی مدیر شبکه جهانی سحر در سازمان صداوسیما برگزار شد.

شبکه سحر نخستین شبکه تلویزیونی برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از 25 آبان 1376 (16 نوامبر 1997) در ساعاتی محدود به هفت زبان عربی، ترکی آذربایجانی، بوسنیایی، ترکی استانبولی، فرانسه، انگلیسی و اردو در مجموع با 19 ساعت پخش کار خود را آغاز کرد.

این مجموعه رسانه ای به تدریج فعالیت خود را در قالب 5 کانال 24 ساعته به زبان های کردی، ترکی آذربایجانی، اردو، بالکان و در سال 1400 فارسی دری با روزانه 120 ساعت پخش توسعه داد.

شبکه جهانی سحر به عنوان شبکه ای عام، ذائقه های مختلف خانوادگی را با تولید، تأمین و پخش برنامه های متنوع در قالب های نمایشی، مستند، جنگ و مسابقه، سیاسی و اقتصادی تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های جهانی تلویزیون در 27 سالگی قدیمی ترین شبکه برون مرزی

تشریح برنامه های جهانی تلویزیون در 27 سالگی قدیمی ترین شبکه برون مرزی