مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-18دانش

دستاوردهای رویداد جام آبی یزد حمایت می شوند


معاون علوم تحقیقات و فناوری و نوآوری سازمان صنایع دریایی در اختتامیه رویداد جام آبی در دانشگاه یزد، اعلام کرد: از طریق مرکز نوآوری باز دریایی می توانیم سازه های این مسابقه را حمایت کنیم و این آمادگی وجود دارد که این اقدام بزرگ به مرکز رباتیک دریایی تبدیل شود.

- ایسنا/یزد معاون علوم تحقیقات و فناوری و نوآوری سازمان صنایع دریایی در اختتامیه رویداد جام آبی در دانشگاه یزد، اعلام کرد: از طریق مرکز نوآوری باز دریایی می توانیم سازه های این مسابقه را حمایت کنیم و این آمادگی وجود دارد که این اقدام بزرگ به مرکز رباتیک دریایی تبدیل شود.

علی جبار رشیدی شب گذشته در مراسم اختتامیه رویداد جام آبی در دانشگاه یزد با بیان این که جام آبی تمرین کار تیمی، سیستمی و حل مسئله بود، بیان کرد: این اقدام کاری مشترک و با ابتکار بود و هر کدام از کارهای نوآورانه می توانند به حداقل یک شرکت دانش بنیان و کسب و کار خوب منتج شوند.

وی با بیان این که یزد شهری فرهنگی و علمی است، عنوان کرد: انتظاری غیر از این از یزد نمی رفت که این اقدامات خوب و علمی را بتواند رقم بزند و امیدواریم مستمر باشد.

معاون سازمان صنایع دریایی گفت: از طریق مرکز نوآوری باز دریایی می توانیم سازه های این مسابقه را حمایت کنیم و این آمادگی وجود دارد که این اقدام بزرگ به مرکز رباتیک دریایی تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای رویداد جام آبی یزد حمایت می شوند

دستاوردهای رویداد جام آبی یزد حمایت می شوند