مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-01سياسي

ارائه خدمت به نابینایان در نسل جدید کتابخانه های عمومی


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، گفت: ارائه اطلاعات، آموزش، مهارت افزایی و ارائه خدمت به قشرهای مختلف جامعه از عمده ترین فعالیت کتابخانه های عمومی در نسل جدید خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان در نشست بررسی نقش کتابخانه های عمومی بر توانمندسازی نابینایان با اشاره به کارکرد نسل جدید کتابخانه های عمومی اظهار کرد: امروزه کتابخانه ها به عنوان قرارگاه های فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی در حوزه گفت و گو محوری، تعامل و توامند سازی اقشار مختلف جامعه معرفی می شوند.

وی از جمله فعالیتهای کتابخانه های عمومی در نسل جدید خود را توجه به افراد با نیازهای خاص عنوان کرد و افزود: امروز علاوه بر قشر نابینا، ناشنوایان و معلولین جسمی و حرکتی نیز می توانند از خدمات کتابخانه های عمومی استفاده کنند و این افتخاری برای ما است تا برای این مخاطبین وفادار نقش تسهلیگر را ایفا کنیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی فعالیت کتابخانه ها را به چهار دسته تقسیم کرد و گفت: ارائه اطلاعات، آموزش، مهارت افزایی و ارائه خدمت به قشرهای مختلف جامعه از عمده ترین فعالیت کتابخانه های عمومی در نسل جدید خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به نابینایان در نسل جدید کتابخانه های عمومی

ارائه خدمت به نابینایان در نسل جدید کتابخانه های عمومی