مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:212023-11-04سياسي

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام عاشورا در رگ های جبهه مقاومت جاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید جلال زاده، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در شهر تبریز اظهار کرد: ما همیشه از تبریز انگیزه گرفته و یاد گرفته ایم ؛ شهدای محراب این خطه به ما یاد دادند شعار دهیم و به آن عمل کنیم.

  وی با گرامیداشت یاد شهدایی چون باکری ها، یاغچیان، تجلایی، مدنی، قاضی طباطبایی، شهید قاسم سلیمانی که سنگ بر دست فلسطینیان را تبدیل به موشک کردند،گفت: خدا را سپاسگزارم امروز در محضر مردم دلاور و قهرمان و انقلابی تبریز که پیشانی آزادی و استقلال ایران است باشم.

  رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با سلام و درود بر شهدا و رزمندگان لشکر عاشورا و مردم خطه آذربایجان، ایران، گفت: این مدال افتخاری برای من است که در یوم الله سیزدهم آبان تبریز حضور داشته باشم.

  وی خطاب به مردم تبریز گفت: 13 آبان ماه نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ آن روزی که امام رحمت الله را تبعید کردند، آن روزی که دانش آموزان را جلوی دانشگاه به شهادت رساندند و آن روزی که دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

  جلال زاده خاطرنشان کرد: اسنادی که از لانه جاسوسی منتشر شده قابل تبیین است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به دانش آموزان و دانشجویان سفارش مطالعه آن را داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام عاشورا در رگ های جبهه مقاومت جاری است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام عاشورا در رگ های جبهه مقاومت جاری است