مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-13اجتماعي

117 کلاس درس در نیمه دوم سال تحویل آموزش و پروش زنجان می شود


حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری 119 کلاس درس را در قالب 23 پروژه تحویل آموزش وپرورش داده شد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده درصدد هستیم برای نیمه دوم سال جاری هم 117 کلاس را در قالب 23 پروژه تحویل آموزش و پرورش بدهیم.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه پروژه استخر دانش آموزی ابهر و شهر قیدار در حال حاضر در دست ساخت داریم، گفت: همه تلاش ما این است که استخر دانش آموزی زنجان را تا انتهای سال جاری تکمیل و تحویل آموزش پرورش داده شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 135 هزار مترمربع، محوطه 90 مدرسه را در مناطق مختلف استان آسفالت ریزی کردیم، افزود: منتظر ابلاغ اعتبارات قیر رایگان هستیم که در صورت ابلاغ و وضعیت مناسب جوی شاهد آسفالت ریزی به میزان 144 هزار متر مربع خواهیم بود.

اسلامی به پروژه های مدرسه سازی در حال ساخت در شهرک های اقماری اشاره کرد و ادامه داد: 4 پروژه در فازهای مختلف شهرک گلشهر، مهرآرا یک پروژه 12 کلاسه، شهرآرا یک پروژه 6 کلاسه در دست ساخت داریم که پیشرفت فیزیکی این پروژه ها از 20 درصد تا 70 درصد است.

گفتنی است، امسال 10 هزار میلیارد تومان تجهیزات بین مناطق 14 گانه آموزش و پرورش توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

117 کلاس درس در نیمه دوم سال تحویل آموزش و پروش زنجان می شود

117 کلاس درس در نیمه دوم سال تحویل آموزش و پروش زنجان می شود