مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-15حوادث

دست کلاهبرداران آهن آلات در سمنان رو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود گیلانی، رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در پی وصول اخباری از طرف منابع و مخبران مبنی بر اینکه تخلفاتی در حوزه باربری برخی کالاها در شهر انجام و افرادی با سوءنیت به کلاهبرداری اقدام و بارهای ارسالی را جابه جا کرده یا از میزان بار می کاهند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر پلیس مشخص شد افرادی با ثبت آگهی در سایت دیوار و شیپور برای فروش آهن آلات و میلگرد اقدام می کنند و پس از وصول بار به مقصد، میزان بار و وزن باسکول متفاوت بوده و این موضوع شکایت تعدادی از شهروندان را به همراه داشته است.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان تحقیقات تخصصی خود را در زمینه اینکه چرا وزن بار سفارشات شهروندان در مبدأ و مقصد یکی نیست، را آغاز کردند و سرانجام با بررسی همه جوانب، اقدامات هوشمندانه پلیس و تحت نظر قرار دادن یک محموله بار از محل بارگیری تا مقصد ترددهای مشکوکی در باسکول ثبت میزان بار مشاهده شد.

گیلانی با بیان اینکه کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری به وجود تبانی بین فروشنده و متصدی باسکول برای دستکاری در وزن ثبت شده بار خودروها افزود: یا تحقیقات و بازجویی هایی که از مالک باسکول و متصدی نوبت شبانه آن به عمل آمد، مشخص شد متصدی باسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست کلاهبرداران آهن آلات در سمنان رو شد

دست کلاهبرداران آهن آلات در سمنان رو شد