مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-19سياسي

5 میلیارد تومان سهم مردم شرق استان اصفهان در پرداخت زکات


امسال در استان اصفهان تاکنون 112 میلیارد تومان زکات دریافت شده که پنج میلیارد تومان آن را مردم شرق استان اصفهان پرداخت کرده اند که نشان می دهد مردم شرق استان جزء پیشگامان پرداخت زکات هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای زکات استان اصفهان گفت: امسال در استان اصفهان تاکنون 112 میلیارد تومان زکات دریافت شده که پنج میلیارد تومان آن را مردم شرق استان اصفهان پرداخت کرده اند که نشان می دهد مردم شرق استان جزء پیشگامان پرداخت زکات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رنجبر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره تکریمی ترویجی زکات شهرستان های شرق استان اصفهان با حضور شهرستان های نایین، کوهپایه، هرند، ورزنه و جرقویه به میزبانی شهرستان نایین برگزار شد.

وی با اشاره به آمار زکات جمع آوری شده در استان اصفهان، ادامه داد: امسال در استان اصفهان در هفت ماه اخیر، 112 میلیارد تومان زکات دریافت شده که می توان گفت این آمار نسبت به سال گذشته افزایش خیلی خوبی داشته است.

رییس شورای زکات استان اصفهان افزود: در این میان از مبلغ ذکر شده، پنج میلیارد تومان سهم مردم شرق استان اصفهان بوده است که با توجه به خشکسالی های پی درپی در این مناطق باید از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان سهم مردم شرق استان اصفهان در پرداخت زکات

5 میلیارد تومان سهم مردم شرق استان اصفهان در پرداخت زکات