مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-29پزشكي

بستری 125 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان/ حال 5 نفر وخیم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه کرونا هنوز هم با شدت و ضعف در استان جولان می دهد، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی تأمین کننده سلامت جسمانی انسان است که باید مدنظر قرار گیرد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه کرونا هنوز هم با شدت و ضعف در استان جولان می دهد، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی تأمین کننده سلامت جسمانی انسان است که باید مدنظر قرار گیرد.

سعید گل فیروزی ظهر امروز در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار 125 بیمار گلستانی مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که 16 نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU هستند و پنج نفر با استفاده از دستگاه زیست می کنند.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله، رعایت فاصله اجتماعی در فضاهای سرپوشیده، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست ها، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: آخرین دستورالعمل ها در این خصوص از سوی وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده است که شهروندان باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

تزریق واکسن رایگان آنفولانزا به مادران باردار گلستانی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأکید بر اینکه بیماران پرخطر، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 125 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان/ حال 5 نفر وخیم است

بستری 125 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان/ حال 5 نفر وخیم است