مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-15فرهنگي

تلاش قصه گویان گلستانی برای کسب عنوان در جشنواره بین المللی


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه شاهد استقبال پرشور علاقمندان به قصه گویی برای شرکت در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی بودیم، - ایسنا/گلستان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه شاهد استقبال پرشور علاقمندان به قصه گویی برای شرکت در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی بودیم، افزود: آثار برگزیده در مرحله کشوری حضور می یابد.

الهه غیناقی عصر امروز چهارشنبه، 24 آبان ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به چگونگی روند برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: شیوه نامه این جشنواره شهریور ماه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان دریافت و شهر گرگان به عنوان میزبان مرحله استانی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه عمومی سازی و آگاهی بخشی در زمینه قصه گویی به آحاد جامعه از مهمترین اهداف این جشنواره است، ادامه داد: کودکان، نوجوانان، پدران و مادران و پدربزرگان و مادر بزرگان می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از ثبت نام حدود یک هزار و 500 نفر در مرحله استانی این جشنواره خبر داد و افزود: ثبت نام در بخش 90 ثانیه جشنواره مذکور تا پایان آبان ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قصه گویان گلستانی برای کسب عنوان در جشنواره بین المللی

تلاش قصه گویان گلستانی برای کسب عنوان در جشنواره بین المللی