مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-17فرهنگي

اعلام آراء نهایی «بخش تئاتر خیابانی» سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی


هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه آراء نهایی بخش تئاتر خیابانی را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیأت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه آرای خود را به شرح زیر اعلام نمودند: بخش بروشور: هیأت داوران در این بخش هیچ انتخابی نداشت بخش موسیقی: شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش ققنوس آقایان مازیار اسدزاده و امید کرمی تقدیر می نماید.

هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش عاشقانه های زیرخاکی آقایان مازیار اسدزاده تقدیر می نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از آهنگساز نمایش جایی برای گل سرخ، آقای مهاجر احمدی تجلیل به عمل می آورد.

بخش طراحی لباس: شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش عاشقانه های زیرخاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می نماید.

برگزیده: هیأت داوران با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی از طراح لباس نمایش ماده هفت خانم گلنار اکبری تجلیل به عمل می آورد.

بخش طراحی فضا: شایسته تقدیر: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح فضا نمایش عاشقانه های زیرخاکی آقای سیامک گل منصوری تقدیر می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آراء نهایی «بخش تئاتر خیابانی» سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی

اعلام آراء نهایی «بخش تئاتر خیابانی» سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی