مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-11بين الملل

طرفداران اسراییل هم به جرگه مخالفان کودک کشی پیوستند


علی رغم مخالفت های کلامی کشورهای حامی اسراییل با تداوم کودک کشی این رژیم که بیشتر بوی رفتار تبلیغاتی برای فرار از فشار افکار عمومی جهانی از آن استشمام می شود، - فارس پلاس، دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: با اوج گیری اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف جهان به تداوم کشتار غیر نظامیان در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، کشورهایی که به حمایت از اسراییل و پشتیبانی مستمر از این رژیم شهرت دارند نیز به صورت علنی نسبت به جنایت های جنگی صهیونیست ها در غزه لب به اعتراض گشودند و خواستار پایان دادن به نسل کشی مردم فلسطین شدند.

رییس جمهور فرانسه بامداد شنبه در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه بی بی سی گفت که اسراییل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند.

سفیر امارات در سازمان ملل نیز در نشست فوری شورای امنیت گفت: حدود 2 هزار و 650 نفر در غزه زیر آوار هستند که بیش از نیمی از آنان را کودکان تشکیل می دهند.

حمله های اسراییل نامتناسب، بی رحمانه و غیر انسانی هستند و آنها را با شدیدترین لحن محکوم می کنیم.

همچنین چند روز قبل بیش از 100 عضو کنگره آمریکا در پیامی به جو بایدن رییس جمهور این کشور اعلام کردند که با توجه به حجم بالای کشته ها در غزه، فورا باید اقدامی برای توقف جنگ و جلوگیری از قربانی شدن افراد غیرنظامی بیشتر انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران اسراییل هم به جرگه مخالفان کودک کشی پیوستند

طرفداران اسراییل هم به جرگه مخالفان کودک کشی پیوستند