مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-08بين الملل

شریک دزد و رفیق قافله!


جنگ سی روزه غزه، عملا کشورهای جهان را در دو گروه صف بندی کرده، عده ای طوفان الاقصی را واکنشی طبیعی و به حق نسبت به جنایات روزمره اسراییل دانسته و حملات به غزه را محکوم کرده اند و در جبهه مقابل اکثر کشورهای غربی همچنان از اسراییل حمایت کورکورانه می کنند.

- جنگ سی روزه غزه، عملا کشورهای جهان را در دو گروه صف بندی کرده، عده ای طوفان الاقصی را واکنشی طبیعی و به حق نسبت به جنایات روزمره اسراییل دانسته و حملات به غزه را محکوم کرده اند و در جبهه مقابل اکثر کشورهای غربی همچنان از اسراییل حمایت کورکورانه می کنند.

در این میان اما رجب طیب اردوغان بازی در میانه میدان را برگزیده و هردو دو کارت حماس و اسراییل روی میز سیاست خارجه این کشور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوغان و دولت ترکیه از جمله کشورهایی هستند که در کلام به انتقاد شدید از اسراییل پرداخته اما عملا رفتاری را که ترجمان این انتقادها باشد نداشته اند و نه سطح روابط با رژیم صهیونیستی را کاهش داده اند و نه خللی در روابط اقتصادی خود با این رژیم به وجود آورده اند.

در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها دست به دست می شود، این دوگانگی در سیاست خارجه ترکیه به تصویر کشیده شده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریک دزد و رفیق قافله!

شریک دزد و رفیق قافله!