مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 23:452023-10-30بين الملل

نسل کشی در غزه و بازی با کلمات غربی ها


اتحادیه اروپا که از کشتار کودکان فلسطینی با عنوان ادعایی «دفاع مشروع صهیونیست ها» یاد می کند، کمترین دغدغه ای درباره ایجاد حاشیه ای امن برای زندگی ساکنان نوار غزه ندارد.

- فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: سران اتحادیه اروپا تمام قد از نسل کشی و جنایت های رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه حمایت کرده اند.

در عین حال، نگرانی های اتحادیه اروپا درباره خسارت هایی که در آینده ممکن است گریبانگیر تل آویو، واشنگتن و غرب شود، هر روز افزایش می یابد.

ورود بی محابای صهیونیست ها به جنگ زمینی در غزه از سویی و اطلاعاتی که از شکاف جدی میان فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر قدس به دستگاه های امنیتی غرب مخابره شده است، هزینه های بازی اروپا را در زمین تل آویو به شدت افزایش داده است.

  در این میان، اروپاییان دست به واژه سازی می زنند تا به واسطه آن تا حدودی قدرت مدیریت صحنه را به سود منافع خود و صهیونیست ها پیدا کنند، اما جبهه مقاومت و اکثریت قریب به اتفاق افکار عمومی دنیا تسلیم گزاره های القایی و کاذب نمی شوند.

به تازگی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنان خود از کلید واژه ای با عنوان توقف بشردوستانه حملات رژیم صهیونیستی به غزه استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی در غزه و بازی با کلمات غربی ها

نسل کشی در غزه و بازی با کلمات غربی ها