مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-19سياسي

مراسم بزرگداشت مقام پرستار در شهرستان ورامین برگزار شد


مراسم بزرگداشت مقام پرستار به همت بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین و با حضور مسئولان و پرستاران برگزار شد.

- ایسنا/تهران مراسم بزرگداشت مقام پرستار به همت بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین و با حضور مسئولان و پرستاران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستار، عصر یکشنبه، 28 آبان ماه، مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و دیگر مسئولان در هتل شایان این شهرستان برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم گفت: بیمارستان شهید مفتح با توجه به موقعیت جغرافیایی علاوه بر شهرستان ورامین به سایر شهرستان ها همجوار خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: این بیمارستان به نسبت امکانات خود بیشترین خدمات را در حال حاضر ارائه می دهد که این مدیون تلاش کادر درمان و به ویژه پرستاران آن است که باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی با اشاره به فداکاری کادر درمان در دوران کرونا گفت: همه ما هیچ وقت رشادت ها و فداکاری های کادر درمان در دوران ویروس منحوس کرونا را فراموش نخواهیم کرد که آنها با نثار جان خود در روزی که خانواده بیماران جرات نزدیک شدن به بیمارستان ها را نداشتند، عاشقانه پای وظیفه خود ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت مقام پرستار در شهرستان ورامین برگزار شد

مراسم بزرگداشت مقام پرستار در شهرستان ورامین برگزار شد