مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-24بين الملل

بلینکن: واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست


وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه «واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست»، گفت که «از ایران می خواهیم جبهه جدیدی را در درگیری های جاری در منطقه باز نکند».

- وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست ، گفت که از ایران می خواهیم جبهه جدیدی را در درگیری های جاری در منطقه باز نکند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در سخنانی در نشست وزرای خارجه شورای امنیت سازمان ملل گفت که واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست، اما اگر ایران و عواملش آمریکا را هدف قرار دهند، از منافع خود دفاع خواهیم کرد .

وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه دستیابی به صلح پایدار در منطقه و دستیابی به راهکار دو دولتی، راه حل نهایی مناقشه جاری است تصریح کرد، من امروز اینجا هستم زیرا ایالات متحده معتقد است که سازمان ملل نقش اساسی در حل بحران غزه ایفا می کند .

بلینکن خاطرنشان کرد، من از اعضای سازمان ملل می خواهم که از نفوذ خود برای آزادی فوری و بدون قید و شرط گروگان ها استفاده کنند .

وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه گروگان ها در غزه باید فورا و بدون هیچ قید و شرطی آزاد شوند ادامه داد: ما با مصر، اسراییل و سازمان ملل کار می کنیم تا مکانیسم هایی ایجاد کنیم که دسترسی مستمر به کمک های بشردوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست

بلینکن: واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست