مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-28سياسي

تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات


دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: - ایسنا/مرکزی دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: وضع قوانین فسادزا و قانون سازی به جای قانون گذاری موجب فراری شدن مردم از صندوق های رای خواهد شد.

علی کیهانیان شامگاه جمعه پنجم آبان ماه در آیین معارفه دبیر این جمعیت در ساوه اظهار کرد: نظام اسلامی حاصل دگرگونی یک حکومت مستبد و دیکتاتوری است که تبدیل به یک حکومت مردم سالار دینی بر مبنای جمهوریت و اسلامیت شده و حفظ نظام اسلامی بر همه واجب است.

وی با اشاره به اینکه این حکومت است که با انتخاب مردم دستخوش تغییر و تحول می شود، اظهار کرد: یک حکومت سلطنتی و مستبد قبل از انقلاب ارتباط بین مردم و حاکمیت را قطع کرده بود و عزت و سربلندی را مورد خدشه قرار می داد اما ملت ایران تصمیم به تغییر حکومتی گرفتند که مبنای آن اسلام و حاکمیت دین بود و به رهبری امام راحل، انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی در نظام اسلامی گفت: برابری جمهوریت و اسلامیت از آرمان های نظام اسلامی است و تحقق آن نیازمند مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات

تبدیل قانون سازی به قانون گذاری از راهبردهای افزایش مشارکت در انتخابات