مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25سياسي

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان مرکزی معرفی شد


طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان مرکزی فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان مرکزی معرفی شد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور سردار رستگار فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه، حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از مسوولان دادگستری استان مرکزی رضا رضایی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری معرفی و از خدمات  فرج الله شیخی، فرمانده سابق این یگان قدردانی شد.

 فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه  در این آیین گفت: با گذشت یک دهه از شکل گیری یگان حفاظت قوه قضاییه این یگان به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است.

سردار محمد رستگار با بیان اینکه یگان حفاظت قوه قضاییه از یگان های برتر کشور است، افزود: دقت و حساسیت کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف بسیار بالا بوده که همواره بر آن تاکید می شود.

وی تصریح کرد: عملکرد خوب در کشفیات یگان در ورودی اماکن قضایی  نمونه بارزی از موفقیت ها  است که اجازه ایجاد ناامنی در محاکم قضایی را به فرصت طلبان و بر هم زنندگان امنیت نداده است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز فراهم سازی بستر احقاق حق و اجرای عدالت و رسیدگی دقیق به پرونده ها را حاصل عملکرد خوب  یگان حفاظت دستگاه قضا دانست و گفت: یگان حفاظت به خوبی توانسته است با عملکرد خوب محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان مرکزی معرفی شد

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان مرکزی معرفی شد