مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-06بين الملل

دادگاه تجدید نظر حمید نوری برگزار شد


دادگاه تجدید نظر حمید نوری امروز دوشنبه برگزار شد و وکیل گروهک تروریستی منافقین ادعاهایی بی ارتباط با پرونده در این جلسه مطرح کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشتی در سوئد، امروز برگزار شد.

مجید نوری ، فرزند حمید نوری، با انتشار ویدئویی در رسانه اجتماعی ایکس از حاشیه این جلسه دادگاه، گفت: تلویزیون گروهک تروریستی منافقین امروز در حال تهیه گزارش هستند و دلیل تهیه گزارش این است که کنت لوییس ، وکیل این گروهک در دادگاه صحبت می کند.

وی یادآور شد: وکیل منافقین در جلسه دادگاه پرونده را به کلی رها کرده و به دنبال این است که لکه ننگی را از گروهک تروریستی منافقین پاک کند.

فرزند حمید نوری گفت: صرف نظر از کشتارهایی که منافقین علیه مردم ایران مرتکب شده و نمی توانند آن را انکار کنند، یکی از جنایت های این فرقه همکاری با رژیم بعث عراق علیه ملت خودشان بوده و تمام تلاشی که کنت لوییس امروز کرد، در جهتی است که این ننگ را پاک کند.

به گفته مجید نوری، قاضی دادگاه به وکیل منافقین تذکر داده و گفته که اظهارات وی مرتبط با پرونده نیست.

فرزند حمید نوری گفت: حتی اگر در این دادگاه نیز منافقین پیروز شوند، این همکاری با رژیم بعث لکه ننگ بزرگی است که تلاش می کنند آن را پاک کنند؛ برای منافقین باخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه تجدید نظر حمید نوری برگزار شد

دادگاه تجدید نظر حمید نوری برگزار شد