مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-02سياسي

سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه افتتاح شد


این سایت علاوه بر ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کارون های راهیان نور نیز خدمت ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز پنج شنبه در آیین افتتاح این مرکز فرهنگی با اشاره به ضرورت احداث این مکان، گفت: موکب ها علاوه بر ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و کارون های راهیان نور، بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهید و شهادت است.

وی با بیان اینکه برپایی موکب ها در شلمچه محلی برای تبیین روایت مشابهات میان واقعه کربلا، اربعین و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس برای زوار بوده خاطرنشان کرد: این مراکز و کانون های فرهنگی می تواند از جانبازی، شهادت و اسارت خاندان اباعبدالله الحسین(ع) تا وقایع دفاع مقدس و شلمچه را تبیین و تداعی کند.

وی عنوان کرد در بازدیدهای قبلی از این مکان در دل خود آرزو داشتم که بتوانیم یک سازه پایدار و با ارزش برای خدمات رسانی به زائرین امام حسین(ع) احداث کنیم که خوشبختانه اکنون محقق شده است.

احمدزاده با اشاره به اینکه این اقدام یک نوآوری بوده که در مرز شلمچه در مسیر راهپیمایی اربعین زوار کربلای حسینی و به کاروان های راهیان نور ارائه خدمات می دهد خاطرنشان کرد با ایجاد این سازه و این رویداد خلاهای فرهنگی در این زمینه برطرف می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه افتتاح شد

سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه افتتاح شد