مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-10سياسي

شورای نگهبان در انتخابات پیش رو نظارت و جدیت بیشتری اعمال کند


امام جمعه موقت ایلام با اشاره به ارتکاب برخی تخلف های انتخاباتی در دوره های قبل، گفت: تصاحب صندلی مجلس که با اخذ رأی بیشتر برای ورود به مجلس بر پایه تخلفات انتخاباتی باشد، - ایسنا/ایلام امام جمعه موقت ایلام با اشاره به ارتکاب برخی تخلف های انتخاباتی در دوره های قبل، گفت: تصاحب صندلی مجلس که با اخذ رأی بیشتر برای ورود به مجلس بر پایه تخلفات انتخاباتی باشد، شرعا و اخلاقا غصبی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر شمس الله سراج در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: مظلومیت باریکه غزه و رشادت مردان و زنان فلسطینی که با دستان خالی در برابر ابرقدرت آمریکا و رزِم غاصب اسراییل ایستاده اند، مساله مهم امروز جهان است.

وی گفت: در پشت صحنه جنایات رژیم کودک کش اسراییل، آمریکای جنایتکار قرار دارد و از روز اول جنگ در غزه، در واقع پل هوایی بین اسراییل و آمریکا و کشورهای غربی برای انتقال نیرو، امکانات و تجهیزات نظامی به این رژیم غاصب برقرار شده و به کشتار انسان های بی گناه در غزه کمک می کنند.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل در حالی با حمایت و چراغ سبز غرب و آمریکا به ساکنان غزه یورش برده است که کشورهای عربی و اسلامی فقط به محکومیت و برگزاری جلسات بسنده می کنند و این کشورها باید به جای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان در انتخابات پیش رو نظارت و جدیت بیشتری اعمال کند

شورای نگهبان در انتخابات پیش رو نظارت و جدیت بیشتری اعمال کند