مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-01سياسي

زیرساخت های لازم برای شهرستان پارس آباد موجود نیست/ حق آبه مغان از ارس احیاء شود


امام جمعه شهر پارس آباد ضمن اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد زیرساخت های لازم را برای یک شهرستان ندارد، گفت: حق آبه مغان از رود مرزی ارس باید احیاء و تأمین شود.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه شهر پارس آباد ضمن اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد زیرساخت های لازم را برای یک شهرستان ندارد، گفت: حق آبه مغان از رود مرزی ارس باید احیاء و تأمین شود.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی 10 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زیرساختها در شهرستان پارس آباد به روز نشده اند، افزود: این شهرستان زیرساختهای ضروری و اساسی را ندارد.

وی ادامه داد: 32 طایفه در شهرستان پارس آباد سکونت دارند که برای نظام و انقلاب سرمایه هستند و همواره حامی انقلاب بوده اند.

امام جمعه پارس آباد با گلایه از اینکه قبرستان شهر در مرکز شهر پارس آباد واقع شده است، بیان کرد: ایجاد مکان جدید خارج از شهر برای آرامستان شهر مهم و ضروری می باشد.

باقری بنابی با بیان اینکه زمین خواری در سال های گذشته در این شهرستان روی داده است، گفت: ادارات شهرستان پارس آباد مستأجر هستند و این برای شهرستان وجهه خوبی ندارد و نیازمند اصلاح می باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پارس آباد با اذعان بر اینکه حاشیه رود ارس را تعمدی آتش می زنند و کشت می کنند، اعلام کرد: حاشیه این رود باید بکر و طبیعی بماند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای شهرستان پارس آباد موجود نیست/ حق آبه مغان از ارس احیاء شود

زیرساخت های لازم برای شهرستان پارس آباد موجود نیست/ حق آبه مغان از ارس احیاء شود