مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 00:402023-10-23فرهنگي

تشکیل 60 پرونده برای ثبت ملی آثار لرستان/ ثبت ملی 40 اثر در سال گذشته


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پیگیری های برای تشکیل و تکمیل بیش از 60 پرونده برای ثبت ملی آثار استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پیگیری های برای تشکیل و تکمیل بیش از 60 پرونده برای ثبت ملی آثار استان خبر داد.

زهرا بهاروند یکم آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیگیری های لازم برای تشکیل و تکمیل بیش از 60 پرونده برای ثبت ملی آثار استان در حال انجام است، افزود: این پرونده ها در اولین جلسه تخصصی در وزارتخانه ارائه و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به قوانین تعریف شده، حفاظت از آثار تاریخی منقول و غیر منقول در دستور کار قرار دارد و ثبت آثار تاریخی در فهرست آثار ملی کشور نیز در همین راستا صورت می گیرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، ادامه داد: بر همین اساس به صورت سالانه، بررسی و شناسایی لازم توسط کارشناسان این حوزه در سطح استان انجام و با توجه به اولویت ها و ظرفیت ها و همچنین شاخص های تعریف شده نسبت به تشکیل پرونده آثار به منظور ثبت در فهرست ملی اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 60 پرونده برای ثبت ملی آثار لرستان/ ثبت ملی 40 اثر در سال گذشته

تشکیل 60 پرونده برای ثبت ملی آثار لرستان/ ثبت ملی 40 اثر در سال گذشته