مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-16سياسي

تذکر نمایندگان به 9 وزیر در یک هفته


نمایندگان مجلس در این هفته در خصوص موضوعات متعددی به 9 وزیر تذکر کتبی دادند که توسط هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، نشست علنی مجلس شورای اسلامی در روز های یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه این هفته به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شدکه در روز یکشنبه ، نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات متعددی به مسئولان اجرایی کشور تذکرات کتبی دادند که توسط احمد نادری عضو هیأت رییسه مجلس  قرائت شد.

تذکر یک نماینده به وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری محمد علی زلفی گل، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از یک نماینده تذکر دریافت کرد که به شرح زیر است: -تذکر علیرضا عباسی نماینده کرج به وزیر علوم درباره لزوم افزایش نظارت بر فعالیت دانشگاه ها و ساماندهی جلسات دفاع از  پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در زمینه رعایت شئونات شرعی، حرفه ای و دانشگاهی.

تذکر یک نماینده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید صولت مرتضوی، وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از یک نماینده تذکر دریافت کرد که به شرح زیر است: -تذکر کمال حسین پور در مورد ضرورت اجرای عدالت در نظام پرداخت و رفع تبعیض و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نمایندگان به 9 وزیر در یک هفته

تذکر نمایندگان به 9 وزیر در یک هفته