مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20سياسي

دادستان کل کشور: ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های محیط زیستی


دادستان کل کشور بابیان اینکه موضوع محیط زیست یکی از مصادیق حقوق عامه است، گفت: ما به عنوان مدعی العموم موظف هستیم از حقوق عامه صیانت کرده و از تعدی و تجاوز به آن جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور صبح امروز دوشنبه 29 آبان 1402 با حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور دیدار کرد.

حفاظت از محیط زیست وظیفه حاکمیت و افراد جامعه است در این دیدار که عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات و رییس دفتر دادستان کل و معاونین سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با بیان اینکه حفظ محیط زیست یک وظیفه و تکلیف انسانی است، گفت: در کنار این وظیفه شخصی، حاکمیت هم یک وظیفه مستمر و دائمی در خصوص حفاظت از محیط زیست دارد.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی موضوعی تجملاتی و درجه دو نیست، بلکه امری حیاتی بوده و حفظ و رعایت آن یک وظیفه حاکمیتی است و همه ما موظف هستیم با تعامل، همکاری و تلاش بیشتر، از این موهبت الهی حفاظت کنیم تا شاهد ایرانی آباد و سرسبز باشیم.

دادستان کل کشور با اشاره به اصل 50 قانون اساسی، فعالیتی که موجب آلودگی غیرقابل جبران باشد را ممنوع دانست و گفت: مطابق قانون اساسی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های محیط زیستی

دادستان کل کشور: ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های محیط زیستی