مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-03سياسي

با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان هیمنه آمریکا شکسته شد


تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آ موزان پیرو خط در 13 آبان که ابهت آمریکا در این روز شکسته شد را می توان از حوادث شیرین آن دوران نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: 13 آبان یک روز بیاد ماندنی با حوادث تلخ و شیرین برای ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: تبعید امام(ره) در سال 43 در روز 13 آبان رخ داد، روزی سخت برای مردم که مرجع تقلید آنان تبعید شد و سختی هایی که در ترکیه برای امام(ره) به وجود آوردند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حادثه تلخ دیگر شهادت 56 دانش آموز در 13 آبان 57 بود، افزود: با این وجود تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آ موزان پیرو خط در 13 آبان که ابهت آمریکا در این روز شکسته شد را می توان از حوادث شیرین آن دوران نام برد.

حسینی بیان داشت: راهپیمایی روز 13 آبان باشکوه برگزار شود، امسال تمام کفر در برابر اسلام ایستاده و گواه آن کشتار مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست ها است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ غزه جنگ بین اسلام و کفر و ظالم و مظلوم است، گفت: سال هاست فلسطینی ها در محاصره رژیم صهیونیستی هستند و به آنان ظلم و ستم می شود، باطل از بین رفتنی است و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان هیمنه آمریکا شکسته شد

با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان هیمنه آمریکا شکسته شد