مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-14ورزشي

اعلام چرخه انتخابی کشتی آزاد و شرایط ویژه برای حسن یزدانی


کادر فنی کشتی آزاد چرخه انتخابی برای چند رویداد پیش رو و المپیک را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های رسمی سال 2024 از جمله قهرمانی آسیا، گزینشی المپیک، المپیک پاریس و رقابت های قهرمانی جهان در اوزان المپیکی (در صورت برگزاری) اعلام شد.

متن چرخه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد به شرح زیر است: فدراسیون کشتی از سال 2020 طبق برنامه ریزی های صورت گرفته علارغم هیچ گونه اعتراض در این سالها در نحوه انتخابی تیم ملی اقدام به تدوین چرخه انتخابی تیم ملی نموده است با این امید که این چرخه ماندگار گردد.

فدراسیون بر موضوع عدالت محوری اعتقاد راسخ دارد اما باورش این است که عدالت برای همه یکسان نیست، بلکه هر فرد به اندازه میزان آورده اش دریافتی متفاوت دارد.

ماده واحد حضور تمامی کشتی گیران در چرخه انتخابی تیم ملی الزامیست و عدم حضور کشتی گیر در چرخه به منزله حذف از چرخه می باشد، چرخه انتخابی حضور در رقابت های داخلی و خارجی است.

ماده یکم : کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بر 5 موضوع مهم این چرخه به شرح زیر تأکید دارد: تبصره 1: تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی به غیر از نفرات معاف شده، باید کار خود را از مسابقات قهرمانی کشور آغاز نمایند و در ادامه نیز ملزم به رعایت چرخه انتخابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام چرخه انتخابی کشتی آزاد و شرایط ویژه برای حسن یزدانی

اعلام چرخه انتخابی کشتی آزاد و شرایط ویژه برای حسن یزدانی