مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-02اقتصادي

بالاترین اعتبار از محل مولدسازی به شیلات لرستان اختصاص پیدا کرد


سازمان شیلات کشور بالاترین اعتبار مولدسازی را در بین همه استان ها با 700 میلیارد تومان به لرستان اختصاص داد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: سازمان شیلات کشور بالاترین اعتبار مولدسازی را در بین همه استان ها با 700 میلیارد تومان به لرستان اختصاص داد.

فرهاد زیویار، امروز پنج شنبه 11 آبان ماه در آیین استحصال نخستین مزرعه پرورش ماهی خاویاری در ازنا ضمن گرامیداشت یاد شهید عجیمان و شهدای مظلوم غزه که با دلاوری، صبر و غیرت با کمترین امکانات در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت می کنند، از اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کرد، افزود: همراهی ملت ایران با مردم مظلوم غزه و انعکاس این همراهی، همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آبزی پروری بخشی مهم و اثرگذاری در تولید و تامین مواد غذایی است، اضافه کرد: تقویت صنعت شیلات و ظرفیت آبزی پروری در سالیان آینده می تواند به صورت توسعه پایدار باشد.

استاندار با اشاره به ظرفیت بالای لرستان در زمینه آبزی پروری گفت: لرستان علی رغم اینکه جزو استان های ساحلی نیست؛ اما گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

زیویار با بیان اینکه سازمان شیلات کشور بالاترین اعتبار مولدسازی را در بین همه استان ها با 700 میلیارد تومان به لرستان اختصاص داده است، به فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین اعتبار از محل مولدسازی به شیلات لرستان اختصاص پیدا کرد

بالاترین اعتبار از محل مولدسازی به شیلات لرستان اختصاص پیدا کرد